طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

راهی دیگر برای ازدواج

 

برای ازدواج و پیدا کردن شریک زندگی ،به تعداد آدمهای روی 

 زمین راه وجود دارد... 

  

این هم یکی از آن راه ها است . ادامه مطلب را بخوانید...


پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است
پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید:
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت موافقم 

 پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد
و معامله به این ترتیب انجام می شود ...!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
تکتاز سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:45

معمولا خانمها علاقمندند ا مردی را برای ازدواج پیدا کنند کنند که مثل شیر باوقار مثل خر پرکار مثل میمون بامزه مثل سگ باوفا و مثل خروس باغیرت باشد.
اما...
معمولا یه مردیگیرشون می آد که مثل شیر بی رحم مثل خر نفهم مثل میمون بی ریخت مثل سگ هار و مثل خروس عاشق حرم سرا است.

نتیجه تکتازی همینه دیگه .

دل تنگیهای یک مردزمینی(دیروز) سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:59 http://www.dyrooz.blogsky.com

سلام

عجب ازدواجی !!

یعنی خدایا میشه ......

ماکردیم شد.

ادمک جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:10 http://adamak86.persianblog.ir

وای ببخشید آقای ضیایی این باباهه دختر خونده نمی خواد واسش شوهر پیدا کنه من هر کی با دست گل از تو کوجکون رد میشه خوشحال می شم کلی چاق میشم می گم این دیگه خواستگاره .. بعد که خوب نگاه می کنم می بینم ربان مشکی زده به دست گلش

خلاصه من حاضرم دختر خونده بشم

توصیه می کنم یه سری به کوچه بیل گیتز بزنید اگه تونیستد تو اون کوچه یه خونه اجاره کنید. خدارو چه دیدید . شاید پسر بیل گیتس هم ازشما خوشش بیاد و بعدش هم بادا بادا مبارک بادا....

بی نام شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:59

این اقای بیل گیتس دختر دیگه ای نداره؟

به قول مشهدی ها میدونوم ولی نوموگوم.
می دونی چرا نوموگوم؟
برای اینکه تو حتی اسمتو حاضر نشدی بگی و کامنت ات را به اسم بی نام فرستاده ای اونوقت انتظار داری من در باره دختر بیل گیتس به شما اطلاعات بدم.
برو پدرجان !! خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه.

فرهاد as_72@hotmail.com دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58

کاش منهم یک چنین پدری داشتم!

آقا فرهاد
پدرتان هرکه هست و هرچه هست قدرش را بدانید.
پدر نعمت بزرگی است.
خداوند پدر شما را حفظ کند.
ضیایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد